Railway
Train
0%
Техникалық саясат

Техникалық саясат

«Қазтеміртранс» АҚ белгілі кезеңде инновациялық-техникалық қызметін бірнеше ұзақ мерзімділік бағыттар бойынша жүзеге асырады:

  • вагон парктердің және өндіріс базалардың техникалық деңгейлерін арттыру ;
  • ғылыми-техникалық және инновациялық потенциалды нәтижелі қолдану және дамыту ;
  • қазіргі заманға сәйкес ақпараттық- телекомуникациялық технологияларды қолдану ;
  • жүк тасымалдаудың бәсекелестігін ішкі және сыртқы нарықтарда арттыру.

Негізгі бағыттардың нақтылау.

1. Жүк вагондардың парктерін дамытуға бағытталған келесі міндеттер:

  •  «ҚТТ» АҚ вагон парктерінің оңтайландыру жүк тасымалдаудағы экономиканың сұраныстарына сәйкес
  • Жаңа жүк вагондардың жақсартылған техникалық- пайдаланылған көрсеткіштермен шектелген алуы және қолдағы  парктерді үлгілендіру
  • (500-ден астам км) жөндеусіз конструкция жаңа заманға лайық жүк вагондарың жоспарлы сатып алу
  • Жүк вагондардың арбаларын кешенді үлгілендіру, 160 мың км-ден бастап, 1млн.км-ге дейін жөндеуаралық арбалардың ресурстардың көбейту
  • Инновациялық жобалардың мониторингі, оны  таңдау және жүзеге асыру

Соңғы міндет – 500-ден астам км-ге жөндеусіз пайдалануға, көтеріңкі техникалық және пайдаланылатын көрсеткіштері бар вагондардан тұратын парктердің қалыптасуы 

2.Техникалық шешімдер мен жоспардағы вагонжөндеу базаларының инновацияны дамыту үшін арналған шешімдер келесі міндеттері:

  • Технологиялық жабдықтау,  жаңарту және үлгілендіру 
  • Өндіріс орындарын қайта жасау және салу
  • Күрделі жөндеуді өткізуге оның мерзімін ұзартуға рұқсат алу
  • Жүк вагондардың техникалық қарауын өткізу үшін арбалардың құйылған бөлшектер мерзім қызметін ұзарту мақсатында техникалық алдын алу орталықтарын құру
  • Вагон бөлімдердің пунктерін ұйымдастыру
  • Жүк вагондардың жөндеуі үшін артық бөлімдерінің кең атаутізімдері өндірістің меңгеру
  • Кешенді автоматтылған басқару жүйесін жөндеу өндіріспен енгізу
  • Түйіндердің ескі тіреулі құйылғандардың қолдану саласын кеңейту
  • Шұңқырқазан автоматтандырылған басқару жүйесін жабдықтау, бақылау және жылуын реттеу

Соңғы міндет – вагондардың жөндеулері бойынша әр жөндеу базаларын ыңғайлы пішіндеу мүмкіндігімен автоматтандырылған өндірістің құрылуы.

3. Қазіргі заманға сәйкес ақпаратты-телекоммуникациялық технологиялардың негізінде қоғамның нәтижелі қызметтің ұйымдастыруына бағытталған келесі міндеттер:

  • Жүк вагондардың техникалық жағдайымен АБЖ-ның енгізуі
  • MPLS технологиялардың қолдануымен мәліметтерді беруге корпоративтік желісін дамыту
  • Барлық тасымалдау процесінің құрамды элементтерін қамтитын АБЖ
  • Көлік компанияның бизнестерімен АБЖ енгізу

Күтетін нәтижелер:

  • жылжымалы құрамда тасымалдаушылардың толық қанағаттануы;
  • қатынасы жоқ кәсіпорындардың вагон ремонттарына алатын қызметінің көлемін азайту арқасында экономикалық пайдасын алу;
  • жұмысшылардың еңбек етуіне қауіпсіздік жағдайларын құру;
  • қоршаған ортаға жаман әсерін төмендету.
×